Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne ELi uue omavahendi kohta
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 18:09:37 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Lefteris Christoforou juhtimisel koostatud eriaruanne 16/2024: „Ringlusse 
võtmata plastpakendijäätmetel põhinevad ELi tulud – sujuvamat algust 
takistasid ebapiisavalt võrreldavad ja ebausaldusväärsed andmed“.

Audiitorid jõudsid järeldusele, et 2021. aastal kasutusele võetud ELi 
omavahend ei ole toiminud sujuvalt. Euroopa Komisjoni ei jälginud ja 
toetanud õigeaegselt omavahendi kasutuselevõttu ning enamik ELi riike ei 
olnud neid ootavaks ülesandeks valmis. Püsivad probleemid andmete 
võrreldavuse ja usaldusväärsusega ning puuduv kontroll tegelikult ringlusse 
võetud plastpakendijäätmete koguste üle tähendavad, et omavahendi suurust 
arvutatakse tõenäoliselt valesti.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-16>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .